MAARDU HÄÄL
Valimisliit
«MAARDU HÄÄL – GOLOS MAARDU»
E-hääletada saate veebilehel valimised.ee
Hääletamine algab 11. oktoobril kell 9.00 ja lõpeb 16. oktoobril kell 20.00.
Hääletada saab ööpäev ringi.
Kes mattis teeaukudesse 10 miljonit eurot? Ajakirjanduslik uurimus
Raha. Teed. Uurimine
Teerulliga inimestest üle. Uuriv film
Tulekahju ohvreid aetakse tänavale. Uuriv film
Tuleohvrid: ei ole ei raha ega toitu. Ajakirjanduslik uurimus
Pool miljonit vanglanari auku?
Politsei. Linnapea ja haigla. Uuriv film.
Kuritegu või hooletus? Haigla. Uurimine
Raha kadunukestelt. Kallavere haigla. Ajakirjanduslik uurimine
Koroonaviirus Eestis. Pilk Maardust.
"Kuldne" kanalisatsioon. Uuriv film
Kas oli Maardus laat?
Linnapea kargab - linn nutab!
Kooliaasta algus Maardus
"Maardu Hääl" - tõe hääl!
Maardu. Linnapea kättemaks
Maardu. Prügila. Ajakirjanduslik uurimine
"Biogaasikamber" linlastele. Ökojuurdlus
Suvilad Shanghais. Linnavalitsuse afäär ei läinud läbi
Kas korteriühistud saavad raha?
Abi kannatanutele Maardus
Tulekahju sotsiaalmajas. Uuriv film
Maardu elanik on presidendi preemia nominent!
Opositsioon kiirustab appi!
Aitame Maardu elanikke!
Valimisliit "Maardu hääl"
Rahva valimisprogramm
«TEEKAART 2021 – 2025. MAARDU – TALLINN: KAKS LINNA – ÜHTNE SOTSIAALNE STANDARD!»
Maardul on täna rasked ajad. Koronaviiruse pandeemia on süvendanud meie linnas krooniliseks muutunud probleeme: tõhusa sotsiaalkaitse puudumine, madal meditsiiniteenuste tase, halb juurdepääs ühistranspordile, keskkonnareostus, korruptsioon ja onupojapoliitika ning ohjeldamatu kuritegevus.
Kuid Maardu saab ja peabki elama paremini. Näiteks nii, nagu elavad tallinlased. Maardut ja Tallinna lahutab vaid paar kilomeetrit, kuid terve kuristik elukvaliteedis. Tallinnas on eelarveline kindlustatus 20% suurem kui Maardus. See tähendab, et Tallinna eelarve suurus ühe elaniku kohta on 20% suurem kui Maardu eelarve ühe elaniku kohta. Kuid Maardu elukvaliteet on kordades halvem. Nii on Maardu elanikud sunnitud õppima, saama arstiabi, töötama ja puhkama Tallinnas ja seda seetõttu, et Maardu linnavalitsus kulutab rahva raha ebaefektiivselt. Ametnikud elavad teie maksudest, kuid nad elavad paremini kui inimesed ise. Seda olukorda tuleb muuta.
Meie meeskond läheb valimistele täis otsustavust anda võim inimestele tagasi ja teha kõik, et koos teiega, meie Maardu elanikega, muuta meie linn Eesti parimaks paigaks: ilusaks, mugavaks, puhta õhu ja veega, õitsevate parkide, kaasaegsete hariduskeskustega, kultuuri ja spordiga, kättesaadava tervishoiuga, uute töökohtade ja kõrge turvalisuse tasemega linnaks. Ja põhiülesandeks saab olema samade sotsiaalsete standardite kehtestamine nagu Tallinnas abivajavate inimeste toetamiseks olemas on. Meie kohus on aidata neid, kes näevad vaeva, et ots otsaga kokku tulla. Ei ole olemas võõrast muret, hea elu on igaühe õigus. Eesmärgiks on, et Maardus oleks aastal 2025 igaüks ümbritsetud hoolitsuse ja tähelepanuga.
Kuid nende plaanide elluviimiseks on vaja võimuvahetust Maardus ja edasiliikumist kavandatud marsruudil. Et mitte eksida, peab Maardu säilitama iseseisva omavalitsusüksuse staatuse, aga vaja on teekaarti ja täpselt määratletud liikumisteed aastast 2021 kuni aastani 2025. Liituge meie meeskonnaga ja esitage oma ettepanekud programmi ja uskuge – unistused saavad teoks!
Meie valimisliit pakub viit sihtkohta:
#1 HOOLIV MAARDU
Teekaart:
– sotsiaalteenuste rahastamise tõstmine pealinna tasemele. “Maardu – Tallinn: kaks linna – ühtne sotsiaalne standard!”;
– linna vabatahtliku abikeskuse “Hool igasse kodusse!” moodustamine üksildaste, kõrges vanuses linlaste ja puuetega inimeste abistamiseks;
– toetuse mahu suurendamine lastega peredele, mehhanismide väljatöötamine rahalise abi järkjärguliseks suurendamiseks pealinna tasemele;
– sotsiaalsete allahindluste programmi laiendamine väikese sissetulekuga inimeste toetamiseks, sotsiaaltariifide kehtestamine kommunaalmaksete kompenseerimiseks;
– eakatele kodanikele antava abi suurendamine, sealhulgas pensionäridele sünnipäevatoetuse tõstmine kuni 125 euroni;
– soodsa üüriga munitsipaalelamute ehitamine madala sissetulekuga noortele lastega peredele, aga ka noortele spetsialistidele (arstid, õpetajad, sotsiaaltöötajad, haridustöötajad);
– ühekordse toetuse kehtestamine madala sissetulekuga peredele, et kompenseerida üürikorteri üürimise eest küsitav tagatis;
– munitsipaalprogrammi “Koolikott” raames esimesse klassi minevate lastega perede toetuse tõstmine 320 euroni;
– munitsipaalprogrammi väljatöötamine puuetega lastele individuaalse rehabilitatsiooni kindlustamiseks, mis näeks ette soodusravi Eesti raviasutustes;
– sotsiaalkorteri teenuse arendamine väikese sissetulekuga lastega peredele ning öömaja-, varjupaigateenuse ja sotsiaalkorterite üksteisest eraldamine, et tagada Eesti Vabariigi seaduste järgimine;
– lastele ja noorukitele mõeldud multifunktsionaalse rehabilitatsioonikeskuse avamine, samuti arengupuudega laste kasvatamisel eriabi osutavate spetsialistide toetamine;
– munitsipaalprogrammi “Pikapäevarühm” käivitamine, mille raames huvialaringide tunnid koolinoortele on tasuta;
– tugispetsialistide palga tõstmine, aga samuti logopeedide, psühholoogide, eripedagoogide, õpetaja abide töölekutsumine, pakkudes neile lisatasusid ja munitsipaalpinna soodustusi;
– sotsiaalmaja taastamine aadressil Kallasmaa 9 ning sotsiaalmaja täielik renoveerimine aadressil Kallasmaa 12, sh eraldi ema-lapse tubade sisustamine lastega emadele. Lehtlate ja puhkealade rajamine linna sotsiaalehitiste lähedusse.
#2 MUGAV MAARDU
Teekaart:
– statsionaarse kontrollpunkti sisseseadmine Maardus õhu, vee ja pinnase ökoloogilise seisundi seireks;
– olemasolevate prügilate konserveerimine ning uute prügilate ja jäätmehoidlate paigutamise keeld Maardu territooriumile;
– Maardut ja Tallinnat ühendava kiirtrammi- või kergmetroo rajamine Harjumaa 2030+ planeeringu raames;
– Maardu, Muuga ja Järveäärse piirkonna teede kaasajastamine ja remont, kasutades turvalisi liikluse, tänavavalgustuse ja jalgteede lahendusi;
– asfalteerimise mahu suurendamine ja teede remont Järveäärses piirkonnas;
– avaliku kontrolli tugevdamine põhi- ja kvartalisiseste teede ehitamise ja remondi üle (koos kommunaalettevõtete kvartaliaruandega);
– süstikbusside töö optimeerimine ja Kallavere, Muuga, Järveäärse piirkondi ühendavate reiside arvu suurendamine minimaalse liiklusintervalliga;
– kinniste bussiootepaviljonide rajamine kõikidel linna marsuutidel aastaks 2025;
– tasuta ühistranspordi järkjärguline kasutuselevõtt kõigile Maardu elanikele nii linnasiseselt kui ka Tallinnasse;
– programmi “Roheline linn” vastuvõtmine: haljasalade säilitamine, piirangute kehtestamine puude raiumisele, aianduse ja maastikuarhitektuuri arendamine;
– reguleeritud ülekäiguradade arvu suurenemine Kallavere piirkonnas;
– Muuga kogukonnamaja rajamine;
– korteriühistute toetamise fondi suurendamine ennekõike majade ja hoovide korrastamiseks, samuti kaldteede ehitamine, et luua puuetega inimestele juurdepääsetav keskkond;
– avaliku korrakaitse sektori rahastamise kahekordne suurendamine;
– tugevdada koostööd politseiga ja tõhustada noorte kuritegevuse ennetamise meetmeid.
#3 JÕUKAS MAARDU
Teekaart:
– uute töökohtade loomise stimuleerimine, projekti “Maardu – innovatsioonide territoorium!” elluviimine, linnale investeerimispassi loomine ja idufirmade ligimeelitamine;
– suvise tööbörsi loomine noorte tööhõiveks suvepuhkuse ajal ja kutsekoolide õpilastele praktika korraldamine;
– koostöölepingu sõlmimine Rail Balticaga, et toetada Maardu sadamaalade arengut ja suurendada Maardu elanike jaoks töökohtade arvu;
– koostöölepingu sõlmimine Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusega (EAS) kohalike ettevõtjate toetamiseks munitsipaal – erapartnerluse baasil;
– pärast Väo ristmiku ehituse lõpetamist ning Vana-Narva maantee ja Iru linnaosa ühendamist suurte kõrvalmagistraalidega töötada välja linnaprogramm investeeringute kaasamiseks Vana-Narva maantee piirkonna transpordi-, logistika- ja tootmiskeskuste arendamiseks äri- ja tööstusmaa sihtotstarbega territooriumil;
– aastaringselt töötava linna munitsipaalturu loomine kohalikku päritolu toiduainete müügiks;
– kaubandusorganisatsioonide juurdemeelitamine Eestist ja EList linnaprogrammi “Sorotšinskaja Jarmarka” raames, aastaringsetele üritustele, Maardu territooriumil;
– laiendada kokkuleppel Jõelähtme valla juhtkonnaga Maardu halduspiire ja viia lõpule Jõelähtme valla maal asuvate suvilakülade tasuta liitmine Maarduga, et lahendada nende piirkondade teede, elektri, vee, kanalisatsiooniga seotud probleemid;
– koostöö arendamine naaberomavalitsustega territooriumite ühise arendamise küsimustes, Maardu elanike huvides, investeeringute atraktiivsuse tõstmiseks;
– Maardu järve munitsipaalranna renoveerimine ja suvel tasuta regulaarse liinibussiühenduse avamine marsruudil “Maardu – Järveäärne piirkond – Maardu”.
#4 TERVE MAARDU
Teekaart:
– lüüa kord majja meditsiiniteenuste osutamise süsteemis, luua ühiskondlik komisjon ambulatoorse ja statsionaarse ravi tingimuste avalikuks kontrollimiseks;
– korraldada elanikkonna seas massilist ennetustööd COVID -19 ohu ja teiste haiguste varajase diagnoosimise osas;
– toetada perearste uude tervisekeskusesse kolimisel;
– munitsipaalprogrammi käivitamine eriarstide meelitamiseks Maardu raviasutustesse;
– fondi moodustamine rahalise abi andmiseks Maardu elanikele, kes vajavad kulukaid operatsioone ja ravi, sponsorite ja linnaelanike vahenditest;
– koolisööklate toidukvaliteedi pideva avaliku järelevalve süsteemi loomine;
– rakendada programm välitrenažööride paigaldamiseks, parkuurparkide ja minijalgpalliväljakute loomiseks;
– turvaliste ja kaasaegsete mänguväljakute rajamine linna kõikidesse elurajoonidesse;
– kompleksi “Lastelinn” avamine väikelastele koos vaba aja veetmise ja toitlustamise programmiga;
– kõikides linnaosades jalgrattateede ja jalutuskäikude jaoks terviseradade projekteerimine ja ehitamine elanike tarbeks;
– puhkepinkide arvu suurendamine kõikides Maardu elurajoonides, parkides ja jalakäijate tsoonides.
#5 INIMESTE MAARDU
Teekaart:
– korruptsioonivastase võitluse rahvakomisjoni loomine, et viia läbi Maardu administratsiooni kõigi eelarvekulutuste välisaudit ja üle vaadata linnavalitsuse finantsdokumentide auditi tulemused;
– bürokraatlike protseduuride mahu vähendamine ja administreerimise lihtsustamine, vähendades ametnike arvu;
– Maardu linnakogu revisjonikomisjoni liikmete valimine, tuginedes ametialasele pädevusele, mitte erakondlikule kuuluvusele ja saadikute lojaalsusele;
– avalike ja avatud konkursside korraldamine Maardu kõigi munitsipaalstruktuuride ametikohtade täitmiseks;
– linnaelu oluliselt mõjutavate otsuste tegemisel üldrahvalike küsitluste tegemise tava juurutamine;
– linna sihtasutuse asutamise, mille raames luuakse Maardu korteriühistuste mitmetahulise abistamise süsteem infovahetamise ja kogemuse vallas;
– ühiskondliku arvamuse linnatribüüni arendamine, sõnavabaduse tagamiseks – rahva mikrofon;
– kõigile poliitilise opositsiooni esindajatele ja alternatiivse arvamusega valijatele juurdepääsu võimaldamine linnaeelarvest rahastatavatele inforessurssidele;
– Muugal eesti kultuurikeskuse avamine, vanema põlvkonna ja noorte omavaheliseks suhtlemiseks, eesti keele ja Maardu ajaloolise pärandi süvendatud tundmaõppimiseks;
– ühiskondliku organisatsiooni “Rahvakontroll” loomine, mille eesmärgiks on linnaametnike töö kvaliteedi jälgimine, igast Maardu elanikust võib saada vabatahtlik;
– käivitatakse munitsipaalprogramm “Linnapea post”, mille raames varustatakse iga Maardu linnaosa postkastiga, kus saab esitada kodanike kirjalikke avaldusi koos taotluste, kaebuste ja päringutega.
MAARDU – TALLINN: KAKS LINNA – ÜHTNE SOTSIAALNE STANDARD!
MEIE KANDIDAADID
Teekaart - 2025. Maardu - Tallinn: Kaks linna - ühtne sotsiaalne standard!
№ 178
NIKOLAI
DEGTJARENKO
Ma kandideerin Maardu volikokku, sel korral kui valimisliidu "Maardu Hääl – Golos Maardu" liider. Nii minu kui ka minu meeskonna siht on üks: muuta Maardu inimeste elu paremaks. Meie valimisprogrammi loomise juurde kutsusime kõiki kaaskodanikke, kellele Maardu linna käekäik ei ole ükskõik. See dokument on saanud tõeliselt Rahva programmiks: “TEEKAART - 2025. MAARDU -TALLINN: KAKS LINNA - ÜHTNE SOTSIAALNE STANDARD!".
Selleks, et tulla probleemidest välja ning leida õige tee tulevikku, on vaja üksikasjaliku teekaarti. Meid usaldavad tuhanded valijad ja sellepärast oleme kohustatud esindama nende huve linna volikogus. Me peame kaitsma linna elanike huve vastasseisus saamatu võimuga ja looma tingimusi Maardu arenguks. Ja loomulikult, meie meeskond "Maardu Hääl" on veendunud oma võidus, kuna me usume oma valijate jõudu ja janu muutuste järele. Kõik see on võimalik, kui Maardu linnavolikogus hakkavad tööle valimisliidu "Maardu Hääl" saadikud. Mida rohkem meid saab olema linnavolikogus, seda rohkem võimu saavad inimesed, kes hääletavad meie valimisliidu poolt!
№ 179
JULIA
VILLEMSON
Olen kindel, et võimu üks funktsioone on linnaeelarve tulude oskuslik ja efektiivne jagamine, audit ja range kontroll maksumaksjatelt saadud raha kulutamise üle. Linnaeelarvesse laekuvate vahendite kontroll ja ratsionaalne jagamine annab võimaluse: suurendada korteriühistute toetamise fondi; vähendada lasteaias käimise tasu 2 korda; suurendada pensionäride sünnipäevatoetust; korraldada ambulatoorset läbivaatust kodus; korraldada tasuta ühistransporti Maardu ja Tallinna vahel. Igal Maardu elanikul on õigus kindlustatud ja mugavale elule!
№ 180
TIIU-ANN
KALDMA
Usun, et peame igaveseks lõpu tegema onupojapoliitikale, peame muutma juhtimist demokraatlikumaks. Võim ei peaks kuuluma käputäiele ametnikele ja ühele isakesele, vaid kõigile Maardu elanikele! Maardu oleme meie kõik!
№ 181
DMITRI
TRIFONOV
Minu arvates on kõigepealt vaja välja vahetada selle teemaga tegelevad ametnikud. Linnavalitsuses peaksid töötama inimesed, kes on tõelised oma ala professionaalid, suure töökogemusega, kes armastavad ja tunnevad oma linna. Võimu juures ei tohiks olla kohta ükskõiksusele ja tegevusetusele.
№ 182
INGA
ANTONOVA
Peamine on sotsiaalsfääri piisav rahastamine ja täiendavate rahaliste vahendite kaasamine. Peame rajama kaasaegse multifunktsionaalse sotsiaalse rehabilitatsiooni keskuse. See toob sajakordselt tagasi Maardu linna sotsiaalse ja psühholoogilise stabiilsuse näol.
№ 183
MAKSIM
IGNATENKO
Maardu linnavolikogu liikmena tahan välja töötada selge investeerimiskava uute tootmispindade rajamiseks, st uute töökohtade loomise jaoks Maardu linnas. Toetame alustavaid ettevõtjaid ja raudtee Rail Baltic ehitamist, mis ühendab kõiki Balti riike ja Ida -Euroopat. Tallinnast Berliini saab siis sõita rongiga, ja kaup selle tee kaudu läheb läbi Maardu. See võimaldab luua sadu uusi töökohti meie linna elanike jaoks.
№ 184
JEKATERINA
SADOVSKAJA
Minu jaoks on põhiküsimuseks noorte emade ja laste abistamisega tegelevate ühiskondlike organisatsioonide tegevuse toetamine. Praegune Maardu valitsus on kurt kõigest ilmajäänute murede suhtes, me tahame võimule, et töötada kõigi inimeste huvides ja iga konkreetse inimese heaks.
№ 185
ALEKSANDR
MARTÕNOV
Minu jaoks, nagu ka enamiku Maardu elanike jaoks, on tähtis ökoloogiline olukord linnas. Me oleme ümbritsetud on tööstus- ja transiidiettevõtetest, kõrval on prügila, sadamaterminalid, ja seetõttu jätab olukord ökoloogiaga palju soovida. Selles valdkonnas on vaja kord majja lüüa. Selleks on esmajoones vajalik linnavõimude: linnavalitsuse, linnavolikogu ja teiste linnastruktuuride töö läbipaistvus.
№ 186
ILJA
BORODKIN
Kuna ma elan Maardus, Muugal, olen füüsiliselt kogu aeg siin, siin on minu pere, siis näen palju probleeme, mida tahan parandada ja mida pole aastaid tehtud. Ma olen näiteks lapsepõlvest saadik rattaspordiga tegelenud, kuid teid Maardusse ei ole. Ei ole meil, Muugal, ka kaasaegseid, hea sisseseadega laste mänguvaljakuid, spordikeskusi laste ja noorukite jaoks, kohti aktiivseks perepuhkuseks. Ma tahan, et linnas areneks infrastruktuur spordi osas ning Maardu linnavolikogus hakkan kureerima just neid kusimusi.
№ 187
JELIZAVETA
SMIRNOVA
Maardusse kolides armusin sellesse linna kohe. Seetõttu sooviksin, et meie linn areneks paremuse suunas. Saadikuna oleksin emade ja noorte poolt, kuna mul endal kasvavad lapsed. Tahaksin tõstatada lasteaedade tasu maksmise küsimuse. Et linnaeelarvest saaks eraldada vahendeid kulude kompenseerimiseks lasteaiatasude tasumiseks. Samuti oleks tore, et meie noored saaksid oma vaba aega huvitavalt veeta mitte ainult tänaval ja spordiklubides, vaid neil oleks võimalus ka huvitavalt puhata. Hea veekeskus või kino aitaks sellele kõvasti kaasa. Väikelaste jaoks pole piisavalt siseruumides asuvaid mänguväljakuid ja ruume. See küsimus paneb praegu muretsema paljusid meie linna emasid. Tahaks väga näha, et inimesed erinevatest põlvkondadest elaksid Maardus mugavalt ja rahulikult.
№ 188
ALEKSEI
VASSIN
Jah ja ei. Mulle meeldib, sest siin on vaikne, rahulik ja üsna heakorrastatud linn. Mulle ei meeldi see, et pole kus puhata, peab sõitma Viimsisse või Tallinna. Vaba aja infrastruktuuri pole Maardus välja arendatud, siin pole spaad, kino, korraliku restorani, promenaadi. Kui saan Maardu linnavolikogu liikmeks, hakkan vastutama puhkeaja ja noorsoopoliitika korraldamise eest, sest noored on meie linna ja riigi tulevik.
№ 189
PAVEL
BABENKO
Meie teed linnas on halva kvaliteediga, sotsiaalelamumajandus pole välja arendatud, võimud pensionäre eriti ei aita: kartulikilo kuus, see on pilkamine. Korteriühistud teevad haljastust omal kulul, aga see peaks olema linna kohustus. Maardus on maastikualaseid töid vähe, võimudel on fantaasiast puudu. Maardu linnavolikogus hakkan tegelema linna heakorra parendamise ja roheluse küsimustega.
№ 190
ALEKSEI
SAAREVÄLI
Peamisest. Võimaluste läbivaatamisest, et vahendada ametnike arvu linnas. Olen veendunud, et kaasaegsete tehnoloogiate juures on selline töötajate arv linnavalitsuses liigne. Arvan, et vabaneb piisav summa raha, mis läheks puudustkannatavate linnaelanike sotsiaalseks toetamiseks!
№ 191
JULIA
LINDVALL
Minu jaoks on alati olulised olnud dünaamiline keskkond, uued võimalused, huvitavad kontaktid, aga ka ülesehitav tegevus ja kõige selle aluseks on mitte ainult kasvatus, vaid ka haridus. Seetõttu on Maardus vaja võimaldada noortel saada täna taskukohast kvaliteetset haridust Tallinna tasemel. Olen kindel, et see annab tõuke arengule kõigis linna eluvaldkondades.
№ 192
IGOR
NETŠIPORUK
Maardul on vaja vastu võtta mastaapne hüpoteeklaenude munitsipaalprogramm. Meie meeskond “Maardu Hääl” ja aktiivsed linnakodanikud võitlevad biogaasijaama rajamise vastu, me ei vaja tööstustsoone, vaid peame looma Maardus suvilate ja puhkealade keti. Aga hetkel oleme meie, Järveäärses, eluga ääremaal, Maardu võimul pole meiega asja. Me hingame sillutamata teede tolmu, vett tõmmati meile 10 aastat ja nüüd on vesi 3 korda kallim kui Kallaveres ja Muugal. Maardu linnavolikogus hakkan tegelema keskkonnaküsimustega.
№ 193
GALINA
LJUBIMOVA
Kui ma esimest korda Tallinnast Maardusse jõudsin, tundus linn mulle hall ja ilmetu. Nüüd on Maardu mulle omaseks saanud, minu jaoks pole maailmas paremat kohta! Kuid ka tööd on siin palju: linnas ei jätku tõeliselt kaasaegseid kohti puhkuseks, piirkondi jalutuskäikudeks. Maardu linnavolikogus hakkan tegelema vabaaja infrastruktuuri küsimustega.
№ 194
DANIIL
SMIRNOV
Meie linna terav probleem on pensionäride arvu kiire kasv. Elanikkond vananeb, noored lahkuvad. Seetõttu plaanin Maardu linnavolikogus tegeleda uute töökohtade loomise küsimusega.
№ 195
ILJA
ANDREJEV
Sõnavabaduse puudumine. Usun, et tsensuuri ei tohiks lubada ei poliitikas ega loomingu valdkonnas. See on eriti aktuaalne linnas, kus on palju probleeme, mis on põhjustatud ebaprofesionaalsest omavalitsusest. Ühiskond vajab sõltumatut meediat, ilma milleta on võimatu lahendada sotsiaalseid, poliitilisi ja majanduslikke probleeme!
№ 196
ZANNA
MELNIKOVA
Loomulikult tuleb kõigepealt aidata puudustkannatavaid. Asi pole selles, et meil oleks nii tugev sissetulekute kihistumine. Maardu on väike linn, me kõik oleme üksteise silme all ja seetõttu on naabrite vaesust väga raske vaadata. Linnavalitsus saab ja peaks seda olukorda muutma. Olen veendunud, et nii see saabki olema pärast oktoobris toimuvaid valimisi.
№ 197
AARNE
VEEDLA
Pean oluliseks Maardu arengu kiirendamist. Maardu asub Eesti pealinna kõrval ja elu Maardus ei tohiks kvaliteedi poolest erineda sellest, kuidas elavad tallinlased. Maardul on soodne asukoht, suur majanduslik potentsiaal, töökad elanikud, seega on võimalik hästi elada Maardus, ja elada nii nagu Eesti pealinnas.